Raamatupidamisteenus edasijõudnud Start-up

99,00  / month

 

  • Traditsiooniliste teenuste müük (konsultatsioon, veebiteenused, koolitus, turundus, SEO, jne) kuu müügikäibega kuni €10 000/kuus.

Category:

Toetatud ettevõtte profiil

  • Traditsiooniliste teenuste müük (konsultatsioon, veeb, koolitus, turundus, SEO, jne) kuu müügikäibega kuni €10 000/kuus.
  • Toetatud makse- ja pangateenused:
    (kolmanda osapoole äranägemisel ja kliendi vastavusel)

    Transferwise, Payoneer, Revolut, Stripe, Paysera, N26, Paypal, Holvi, ApplePay, GooglePay, Stripe, MakeCommerce, Bankera, GlobalNet, Verifo, Intergiro, PayHawk, Wamo, LHV, Swedbank, SEB, Luminor.

Teenus sisaldab

Teenus käibemaksukohuslasest ettevõttele sisaldab:

  • Kliendi seadistamine
  • Professionaalne raamatupidamisteenus
  • Piiramatu arv raamatupidamiskandeid/arveid eelmises kuus
  • Eelneva kuu raamatupidamisdokumentide ja -kannete töötlemine
  • Raamatupidamise pidamine vastavalt IFRS for SME-s ja Eesti Finantsaruandluse Standardile
  • OSS/IOSS aruandlus ja hooldamine. Sisaldab 1 sihtriigi müügi töötlemist
  • Eesti käibemaksukohuslase deklaratsioonide koostamine (kui kohaldub). NB: Tagame käibemaksu deklaratsioonide esitamise kui kliendilt on saabunud nõutavad andmed ning kliendil puudub võlgnevus teenuste eest.
  • EORI numbri hooldamine (ei sisalda esialgse registreerimise teenustasu)
  • Dividendide ja ettevõtte tulumaksu maksuarvestus ja deklareerimine
  • Töötasu arvestus ja deklareerimine
  • Klienditeenindus ja helpline e-posti teel
  • 1 tund raamatupidamise- ja maksukonsultatsiooni kliendi seadistamise ajal
  • Sisaldab majandusaasta kokkuvõtte ja aastaaruande koostamise ühekordset aastatasu (väärtuses €299+ Km)

Raamatupidamisdokumendid, kontode väljavõtted tuleks meile esitada esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui järgneva kuu 5. kuupäeval.
Dokumentide ja andmete sujuvamaks esitamiseks soovitame teha meile juurdepääsud kauplemis-ja makse keskkondadele.

Rakenduvad üldtingimused.

Teenusepakkuja on Sunny Finants OÜ, reg. kood 10116749, tegevusluba #FIU000124  Finantsteenused, Usaldusfondide ja äriühingute teenus. Hinnale lisandub käibemaks.

Lisanduda võivad tasud

Lisanduda võivad tasud:

  • Eesti käibemaksukohuslaseks registreerimise – ja lõpetamise tugiteenus, ühekordne teenustasu €79
    OSS/IOSS registreerimine, ühekordne teenustasu €79
    EORI numbri taotlemine, ühekordne teenustasu €79
  • Täiendavate aruannete töötlemine ja raamatupidamises kajastamine:
    Iga järgnev aruanne e-commerce platvormilt või makseteenuste pakkujalt €25/kuus
    Iga täiendav riik OSS/IOSS aruandes €10/kuus
    Iga välismaise käibemaksu numbri kajastamine raamatupidamises ja aruandluses €25/kuus
  • Varasematest kuudest või aastatest pärit dokumentide, kannete, aruannete töötlemine
  • Konsultatsioon maksude, raamatupidamise, töötamise, ettevõtluse alal
  • Muud kliendi poolt soovitud teenused
  • Kui müügikäive ületab €3,000/kuus (piirmäär), siis rakendub teenustasule proportsionaalne kordaja. 1% kordaja = 1,01 müügikäibe piirmäärast

Lisatasud arvestatakse vastavalt teenusepakkuja kehtivale hinnakirjale.

Võtke meiega ühendust

Järvevana Street 9-40
Järvemetsa Building,
II floor, 11314 Tallinn Estonia

 

Sunny Store’i haldab Sunny Team OÜ

Copyright 2022   I   Sunny Business Services
Register your Estonian company remotely with ease
1. Click on "START A COMPANY", add services on your way and complete purchase. 2. We collect some information: - Business details - Passport copy - Proof of address 3. We will prepare an online application for the business registry. 4. Your OÜ gets registered (takes a few days). 5. We will notify you, once your OÜ is registered.
Once we have received your information, we will prepare an online application for the business register. The application will require email verification and a digital signature from you. Once these are completed, we will pay the state fee for you and submit the application. The application is processed usually within a couple of days.
Register your Estonian company remotely with ease
1. Click on "START A COMPANY", add services on your way and complete purchase. 2. We collect some information: - Business details - Passport copy - Proof of address 3. We will prepare an online application for the business registry. 4. Your OÜ gets registered (takes a few days). 5. We will notify you, once your OÜ is registered.
Once we have received your information, we will prepare an online application for the business register. The application will require email verification and a digital signature from you. Once these are completed, we will pay the state fee for you and submit the application. The application is processed usually within a couple of days.
0
    0
    Teie ostukorvi
    Teie ostukorv on tühiTagasi poodi