Raamatupidamisteenus Start-up Lite

69,00  / month

See teenus on hea valik, kui teie ettevõtte profiil vastab järgmistele tingimustele:

  • B2B / B2C Erialaste teenuste müük (füüsiliselt või e-posti, telefoni või muude vahendite kaudu).
  • Tegutsete mõnes järgmistest valdkondadest: konsultatsioon, coaching, tarkvaraarendus, reklaam, veebidisain, turundus, SEO, reisiteenused vms.
  • ühekordne müük (ühekordsete maksete laekumine unikaalsetelt ostjatelt)
  • Teenus sõltub asukohast (osutatakse konkreetses kohas või piirkonnas).
  • Teenuse osutamine ei ole sõltuv asukohast
  • Kasutajakonto raamatupidamistarkvaras SmartAccounts (müügiarvete haldamine ja loomine) ja Envoice (kulude haldamise tarkvara).
  • Müügikäive kuni 5000 € /kuu

Start-Up Lite teenuse omadused:

  • 1 tund finants-, raamatupidamis- ja maksunõustamist teenuse alguses
  • Kliendi registreerimine, seadistamine, kasutajaõigused maksuametis
  • Kontode- ja süsteemide haldamine
  • Piiramatu arv arveid ja raamatupidamiskandeid eelmisel kuul
  • Eelmise kuu kontode ja -dokumentide töötlemine
  • Dividendide ja palkade arvestus
  • Raamatupidamine IFRS SME ja Eesti raamatupidamisstandardi järgi
  • Klienditugi e-posti teel 1-3 tööpäeva jooksul
  • Sisaldab majandusaasta lõpetamist ja kohustusliku majandusaasta aruande koostamist (väärtus 399 eurot + käibemaks). Majandusaasta aruanne esitatakse, kui järgmised tingimused on täidetud:
    - Klient on tasunud vähemalt 12 kuu teenustasu:
    - Kliendi tellimus on aruande koostamise ajal endiselt kehtiv.

Kliendiga peetav kirjavahetus on tasuline tasuline teenus, vastavalt kehtivale tunnihinnale

Selleks, et saaksime vajalikud deklaratsioonid õigeaegselt esitada, peaks klient esitama kõik raamatupidamisdokumendid, pangakonto väljavõtteid võimalikult kiiresti, kuid hiljemalt järgmise kuu 5. kuupäevaks. Dokumendid tuleb esitada Envoice'i rakenduse kaudu, mis sisaldub raamatupidamisteenusess.

Teenuse osutaja on Sunny Finants OÜ, reg. kood 10116749, asutatud 1994. aastal, tegevusluba #FIU000124 finantsteenuste ja äriühinguteenuste osutamiseks. Teenustasule kohaldub 22% käibemaksu.

Funktsioonid

Selle taskukohase raamatupidamisteenuse omadused:

  • Kliendi kaasamine, seadistamine meie- ja maksusüsteemides
  • Professionaalsed raamatupidamisteenused
  • Pühendunud raamatupidaja, valmis tegutsema
  • Eelmisel kuul piiramatu arv raamatupidamiskirjeid ja -arveid
  • Eelmise kuu kontode ja -dokumentide töötlemine
  • Raamatupidamine IFRS VKEde ja Eesti raamatupidamisstandardi järgi
  • Dividendi järgimine
  • Palga vastavus
  • Klienditugi e-posti teel operatiivküsimustes
  • 1hr financial-, accounting- and tax advisory at the time of onboarding
  • Sisaldab majandusaasta lõpetamist ja majandusaasta aruande koostamist (kohustuslik) (väärtus 299 €+KM)

Klient peab esitama kõik raamatupidamisdokumendid, pangaväljavõtted a.s.a.p, kuid hiljemalt järgmise kuu 5. kuupäevaks.

Lisateenused ja tasud

Lisateenused ja tasud

Lisateenused ja tasud, mis võivad rakenduda:

  • Varasemate kuude/aastate raamatupidamise, dokumentide, aruannete tagasiulatuvalt töötlemine- või muutmine
  • Nõustamine maksude, raamatupidamise, palgaarvestuse, ärijuhtimise ja halduse küsimustes
  • Muud kliendi poolt soovitud teenused
  • Kui müügikäive ületab piirmäära (5000 €/kuus), rakendub igakuisele teenustasule proportsionaalne igakuine kordaja. 1 % kordaja = 1,01 lävest

Lisateenuste eest tasutakse vastavalt teenusepakkuja kehtivale hinnakirjale.

KONTAKT

info@sunnybusiness.ee

Järvevana tee 9-40, 11314, Tallinn, Eesti

Sunny Business Services © 2024 │ Tegevusluba: FIU000124

TingimusedKüpsisedPrivaatsuspoliitika

Register your Estonian company remotely with ease
1. Click on "START A COMPANY", add services on your way and complete purchase. 2. We collect some information: - Business details - Passport copy - Proof of address 3. We will prepare an online application for the business registry. 4. Your OÜ gets registered (takes a few days). 5. We will notify you, once your OÜ is registered.
Once we have received your information, we will prepare an online application for the business register. The application will require email verification and a digital signature from you. Once these are completed, we will pay the state fee for you and submit the application. The application is processed usually within a couple of days.
Register your Estonian company remotely with ease
1. Click on "START A COMPANY", add services on your way and complete purchase. 2. We collect some information: - Business details - Passport copy - Proof of address 3. We will prepare an online application for the business registry. 4. Your OÜ gets registered (takes a few days). 5. We will notify you, once your OÜ is registered.
Once we have received your information, we will prepare an online application for the business register. The application will require email verification and a digital signature from you. Once these are completed, we will pay the state fee for you and submit the application. The application is processed usually within a couple of days.
0
    0
    Teie ostukorvi
    Teie ostukorv on tühiTagasi poodi